Dead Head Fred (2007)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Vicious Cycle
Uitgegeven door D3

Dead Head Fred speelt zich af in de jaren '40, waar je de controle krijgt over een privedetective die is vermoord door een aantal zombies. Echter door een experiement kan Fred weer tot leven worden gebracht. Door dit experiment ben je weer vol leven en wil je niks anders dan wraak nemen op de zombies die je dit hebben aangedaan. Je missie is het neermaaien van zombies, waarna je hun hoofden dient te gebruiken om aan informatie te komen.

Jack Savage
Wat een goed spel, redelijk wat variatie in de gameplay en een zeer masterlijk script.
De stem van John C. McGinley (dr. cox uit scrubs) zorgt voor een fred met karakter.
Het idee achter het spel kan zo voortkomen uit de ideeën lijst van quentin tarantino.

Een dikke aanrader 4*